Välkommen till min fotoblogg

Välkommen till min fotoblogg! Här kan du följa mitt fotograferande. Skriv gärna en rad och kommentera!

tisdag 6 augusti 2013

Bortglömd blogg....

Ramlade precis över min gamla blogg som jag skapade för ganska länge sedan. Blev inte så många inlägg, utan fortsatte använda min blogg på fotosidan. Ser så många snygga bloggar, skulle behöva lite tid och kunskap för att skapa en sån:) Min blogg vill jag ju framför allt ha för att visa foton:) Åker bort några dagar, så alla oredigerade foton på datorn får vänta. När jag kommer hem måste jag ta tag i utställningsbilderna till Visfestivalen Kompledigt - Tiden går så fort. Nu ska vi se om jag ens minns hur man laddade upp foton här, är inte säker:)

Här kommer några foton från en väldigt bra konsert med Olle Ljungström på Storsjöyran:) Första gången jag såg honom live, och efter att ha sett honom på fredagen var jag NÖJD. Jag hade kunnat gå hem och strunta i resten av artisterna:)




©Carina Hedlund


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar