Välkommen till min fotoblogg

Välkommen till min fotoblogg! Här kan du följa mitt fotograferande. Skriv gärna en rad och kommentera!

måndag 18 april 2011

Duktiga musikelever.....

Förra tisdagen var jag på treornas projektarbetskonsert - Möjligheternas torg! = Elever från estetiska musikprogrammet vid Anderstorpskolan här i Skellefteå.

Jag fotograferar en hel del konserter, vilket inte gör det mindre roligt att se dessa elever. De har fixat allt själva, från ljud, ljus, arrangemang, rekvisita mm. Många bilder blev det:) Har lagt upp en del på facebook, kommer att fylla på lite då och då. Mitt mål är att få med alla eleverna på bild, men det är inte så lätt att ha koll på det.
Inledningen - Ja, klädseln passade bra när man bor i en hockeystad:)

Det var helt klart värt att missa en hockeymatch för detta:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar